2010/02/16

Δεν είναι από έλλειψη ενδιαφέροντος...




Θα ήθελα καταρχήν να ευχαριστήσω όσους παρακολουθούν το ιστολόγιο τούτο και μου στέλνουν συχνά τα δικά τους μηνύματα.
Αρκετοί συνεχίζουν να με παρακινούν να γράψω και άλλα θέματα και η αλήθεια είναι πως έχω μαζέψει πολλά!

Δεν είναι από έλλειψη ενδιαφέροντος που εξαφανίστηκα καιρό τώρα αλλά... από έλλειψη χρόνου. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα τόση ανταπόκριση. Με ξάφνιασε!
Κατά μία έννοια λοιπόν δεν εξαφανίστηκα, τελικά αφού αφιέρωνα όσο χρόνο μπορούσα για να απαντήσω στα μηνύματα.

Πράγματι, όπως θα έχετε διαπιστώσει δεν ήθελα να δώσω ιδιαίτερη έμφαση στον "σχολιασμό" των κειμένων και γιατί δεν ήταν όλα δικά μου αλλά αφορούσαν εμπειρίες άλλων και ήταν γραμμένα από τους ίδιους.

Από μία έγνοια αρχικά, σεβασμού προς εκείνους, είχα κλείσει την δυνατότητα αυτή.
Έπειτα, γιατί πρώτα ήθελα να γίνουν αρκετές αναρτήσεις, έτσι ώστε να έχω τον χρόνο να δείξω τι θα ήθελα να είναι η loggiapsy και τι να μην είναι! Τελικά όμως, με την βοήθεια αρκετών εξελίχθηκε σε κάτι άλλο από αυτό που φανταζόμουν αρχικά!

Με την παραίνεση αρκετών από 'σας, ο σχολιασμός έχει πλέον ανοίξει - πάντα όμως με τον γνωστό "μετριασμό" (όπως πάλι εσείς μου υποδείξατε τον τρόπο) για την εξασφάλιση του σεβασμού των ανθρωπίνων βιωμάτων των προσώπων που "προσυπογράφουν".

Όμως όλο αυτό το χρονικό διάστημα που δεν δημοσιεύω συνεχίζω να λαμβάνω mail με διάφορες εμπειρίες - πολύ ενδιαφέρουσες όλες τους.
Για να δημοσιευτούν θα πρέπει να έχω την συγκατάθεσή τους αλλά και να κρίνω προσωπικά πως αυτό θα μπορούσε να ενδιαφέρει και άλλους και φυσικά μόνο στις περιπτώσεις εκείνες που οι απαντήσεις δεν είναι ιδιαίτερα προσωπικές.

Θα ξεκινήσω λοιπόν δημοσιεύοντας ένα από τα πιο πρόσφατα mail αναγνώστριας που έλαβα, το οποίο όμως για χάρη ευκολίας στην ανάγνωση θα το "κόψω" σε επιμέρους αναρτήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου